Ofte stilte spørsmål

Hvor holder dere til?

Vi holder til i 3 etasje, på riksanlegget for tennis (OTA – Oslo tennisarena), hasle i oslo. Adressen er Eikenga 4, 0579 Oslo. For enklest mulig ankomst med kollektiv trafikk fra Oslo S T-bane (retning øst), kan du ta spor ‘5 vestli’ til Hasle holdeplass (8 min reisetid). Her vil du se et stort blått bygg, og det er cirka 2 minutter å gå.

Med bil: Fordi kartet ennå ikke er blitt oppdatert etter at kommunen la om veiene her, sliter mange med å finne fram via GPS. Når du kjører på Økernveien, skal du over brua som ligger i rundkjøringen før Bilia, (- om du kommer fra Økern, og etter Bilia om du kommer fra Carl berner eller Tøyen) og deretter ta første avkjørsel til venstre akkurat der brua slutter. Det står skiltet «Riksanlegget for tennis»

Ta heisen opp i 3. etasje og gå til venstre. Vi har kontoret innerst i gangen (ikke sportsklinikken). Hvis du er tidlig ute, er det venteværelser i 2. etasje – kom opp i 3. ett par minutter før du har time.

Parkering:
Det er gode parkeringsmuligheter rett utenfor, med 10,- per time i avgift.

Kart:

Hvilke tider har dere åpent?

Du finner våre åpningstider i bookingsystemet (link). Det hender at vi endrer på disse tidene.

Hva koster det? / Tar dere forsikringskunder?

Prisene er listet i nettbutikken.

  • 45 min – 900,-
  • 90 min 1800,-

Per 1.1.2018

Forsikring

Vi har ingen avtaler med forsikringsselskaper. Helprivat praksis. Noen av våre kunder har fått dekket behandling gjennom sitt forsikringsselskap, men det er et fåtall.

Har dere noen samarbeidspartnere?

Vi har dessverre ingen samarbeidspartnere.

Hvordan kansellerer/flytter jeg min time?

  • Flytting og avbestilling av time må skje minimum 48 timer før oppsatt tid. Utover dette faktureres full pris for manglende oppmøte.

Vi ber deg vennlig om å dobbelsjekke kalenderen før booking, samt å unngå timeflytting med mindre det er helt nødvendig.

Hvis du har en usikker timeplan, setter vi pris om på du booker enten første eller siste time på dagen, da disse timene ikke medfører til «hull» i kalenderen ved kansellering.

Flytting/kanselleringer gjøres skriftlig via kontaktskjemaet, SMS eller epost.

Driver dere kun nettbasert?

Nei, vi tilbyr primært fysiske tjenester med oppmøte på klinikken. Vi har derimot også tilbud om nettbasert oppfølgning, samt opplæringstjenester.