facebook_pixel
Ofte stilte spørsmål

Hvordan booker jeg time min første time?

Nye kunder må først bestille konsultasjon (link) i nettbutikken. Bruker opprettes da automatisk, slik at du får tilgang til å bruke bookingsystemet (link). Husk å booke inn samme antall timer som du har bestilt.

Hvordan booker jeg time som eksisterende kunde?

Hvis du er eksisterende kunde må du opprette konto manuelt (tar 2 min). Registreringen gjøres kun én gang. Følg bookingveiledningen nedenfor.

Registrering

  • Gå til registreringsskjemaet (link)
  • Fyll inn din informasjon
  • Gå til din egen registrerte epost (sjekk junk-mappe), trykk på den øverste lenken og bytt ditt passord. Trykk så på «logg inn» i samme vindu
  • Gå tilbake til bookingsystemet og book inn ønsket time

Innlogging

Hvis du er gjenbesøkende og allerede har opprettet bruker, så kan du logge deg inn her (link) slik at din tilgang til bookingsystemet aktiveres.

Hvor holder dere til?

Ankomstbeskrivelse:

Vi holder til i 3 etasje, på riksanlegget for tennis (OTA – Oslo tennisarena), hasle i oslo. Adressen er Eikenga 4, 0579 Oslo. For enklest mulig ankomst med kollektiv trafikk fra Oslo S T-bane, kan du ta spor ‘5 vestli’ til Hasle holdeplass. Her vil du se et stort blått bygg, og det er cirka 2 minutter å gå.

Med bil: Fordi kartet ennå ikke er blitt oppdatert etter at kommunen la om veiene her, sliter mange med å finne fram via GPS. Når du kjører på Økernveien, skal du over brua som ligger i rundkjøringen før Bilia, (- om du kommer fra Økern, og etter Bilia om du kommer fra Carl berner eller Tøyen) og deretter ta første avkjørsel til venstre akkurat der brua slutter. Det står skiltet «Riksanlegget for tennis»

Ta heisen opp i 3. etasje og gå til venstre. Vi har kontoret innerst i gangen (ikke sportsklinikken). Hvis du er tidlig ute, er det venteværelser i 2. etasje – kom opp i 3. ett par minutter før du har time.

Parkering:
Det er gode parkeringsmuligheter rett utenfor, med 10,- per time i avgift.

Kart:

Hvilke tider har dere åpent?

Du finner våre åpningstider i bookingsystemet (link). Det hender at vi endrer på disse tidene.

Er det et telefonnummer man kan ringe?

I utgangspunktet ikke. Fordi jeg ikke har sekretær, må henvendelser skje via epost. Dersom telefonsamtale er helt nødvendig, må samtaletidspunktet planlegges i forhold til min kalender. Pris for telefonhenvendelse er kr. 300,- og samtalens varighet er 15 minutter.

Hva koster det? / Tar dere forsikringskunder?

Prisene er listet i nettbutikken.

  • Ordinær timespris for behandling/coaching (for pasienter): kr. 1100,- NOK (per 1. Juli ’17)
  • Ordinær timespris for undervisning (for trenere/behandlere): kr. 1650,- NOK (per 1. Juli ’17)

Forsikring

Vi har ingen avtaler med forsikringsselskaper. Helprivat praksis. Noen av våre kunder har fått dekket behandling gjennom sitt forsikringsselskap, men det er et fåtall.

Har dere noen samarbeidspartnere?

Vi har dessverre ingen samarbeidspartnere.

Hvor mange timer trenger jeg?

Hvor mange timer det tar å løse en problemstilling, varierer selvsagt. Vår erfaring er at i rundt 85% av de ordinære tilfellene, vil 5-10 timer tilstrekke (En vond hofte, vondt kne, skulder, lignende). Komplisert, langvarig problematikk vil sannsynligvis ta lenger tid å løse (TOS, LCPS, og lignende).

Ved å finne den underliggende årsaken til skaden, ofte rotfestet i feilaktige holdnings- og bevegelsesvaner, vil du lære å holde kroppen skadefri på egenhånd, slik at problemet ikke gjenoppstår.

Hvordan kansellerer/flytter jeg min time?

  • Flytting og avbestilling av time må skje minimum 48 timer før oppsatt tid.

Fordi mange klienter går fra uke-til-uke-basis, og allerede har satt opp time, er det ofte vanskelig for oss å booke inn en timer som kanselleres. Dette medfører derfor hull i kalenderen, i mange tilfeller. Vi ber deg derfor vennlig om å dobbelsjekke kalenderen før booking, samt å unngå timeflytting med mindre det er helt nødvendig.

Hvis du har en usikker timeplan, setter vi pris om på du booker enten første eller siste time på dagen, da disse timene ikke medfører til «hull» i kalenderen ved kansellering.

Flytting/kanselleringer gjøres skriftlig via kontaktskjemaet, SMS eller epost.

Driver dere kun nettbasert?

Nei, vi tilbyr primært fysiske tjenester med oppmøte på klinikken. Vi har derimot også tilbud om nettbasert oppfølgning, samt opplæringstjenester.